Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rode ogen

• Marisca

Ik heb pas PSP ontdekt en heb de trial versie van PSP9 gedownload (engelse versie) Nu ben ik al een eind opweg, maar ik snap niet hoe je rode ogen kan verwijderen!! Er is een knop om dit te verwijder, maar als ik daarop druk gebeurt er totaal niets!!

Wie kan mij helpen??? Alvast bedankt,

Marisca

• Kittekat >^..^<

Nu heb ik geen PSP9 maar het zal toch wel gelijk gaan als in de 8ste versie?

Je moet je foto die in het veld verschijnt gaan verschuiven tot je bij de ogen komt.

In de linkerfoto kan je dan mbv van het gereedschap (dat er automatisch is) een circel trekken over het rode oog. Ook kan je instellen wat voor een kleur het dan moet worden. Tevreden? Klik op okee, en ga naar het volgende oog

• Marisca

Ok, bedankt voor je hulp. Ze zijn weer zoals het moet!!!!

• Tonia

Hallo,

Ik hoop dat ik hier ook even op in mag gaan.

Ik heb psp 8 en ik wilde er nu eens mee aan de slag gaan. Nu dacht ik te gaan beginnen om bij de opgeslagen foto's de rode ogen te gaan verwijderen. En hoppa, ik loop meteen al vast. Ik krijg alleen maar een vierkantje of er worden lijnen getrokken maar dode ogen verwijderen ho maar. Wat doe ik verkeerd???? Kunnen jullie mij A. U. B. helpen?

Groetjes Tonia