Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tubes (psp7)

• marianne

Goeiemorgen! Even een vraagje voor Kitty;)! Een tijdje geleden heb jij me aangeraden om tubes in een map op te slaan, dus niet in PSP zelf. Ik heb keurig je raad opgevolgd, maar… hoe kan ik er nu bij als ik ze wil gebruiken:?? Kun jij me de gouden tip geven? Alvast bedankt! Groetjes, marianne

• marianne

Hmmm… laat maar… ik heb het antwoord al gevonden, een stukje terug! Groetjes, marianne

• marianne

Hmmm… nu weet i wel hoe ik ze moet opslaan, maar hoe kom ik er weer bij als ik ze wil gebruiken…? Groetjes, marianne

• Kittekat >^..^<

Goedemorgen Marianne

Je kunt via filelocation je locatie aangeven. dus op dat mmoment zorg je er dan voor dat psp je halloween-tubes niet meer in de voorkeur heeft staan maar wel die van sinterklaas of kerst.

Dus via file/bestanden wat naar beneden gaan en bij preferences/ file location zoeken naar de tubesbestanden die je wél wilt laten zien.

Kitty

• marianne

Hoi, Kitty! En voor de zoveelste keer bedankt:):):)! Ik ga het meteen proberen! Groetjes, marianne