Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nog een filter Probleempje

• Tamara, mamma van 2 kids

Goedenavond allemaal,

Ik denk dat deze vraag al vele malen is gesteld … ik heb diversen keren vandaag in de zoekmachien zitten snuffelen maar ik kan daar het antwoord niet vinden.

Ik krijg deze error in psp. Alle filters doet hij dit bij… (niet natuurlijk bij eigen filters van psp) maar de losse zeg maar.

Ik heb psp 9 en XP.

De Dll's zitten in de system 32 map… ik weer het niet meer… Heb een nieuwe pc, alles net zo gedaan en alles opnieuw geinstalleerd en helaas… ben er verdrietig van want na nu zo'n dikke 2 dagen geen psp te hebben gehad wil ik nu wel weer eens lekker knutselen.

Dit is de error

hoop dat iemand me kan helpen!!!

Groetjes Tamara

• Monique de Wit

Hi Tamara,

Je moet even je afbeelding opnieuw uploaden van de error. Hij geeft nu een kruisje aan. Misschien niet het juiste bestandtype.

Groetjes Mo

• Tamara, mamma van 2 kids

Groetjes Tamara

• Kittekat >^..^<

Goedemorgen.

Eerst twee dingen: deze prikpagina's laat het niet to om plaatjes te tonen én zou je alsjeblieft in de titel die je gebruikt aan willen geven om welk type PSP het gaat -zoals ik nu heb veranderd)

Ik heb geen idee in hoeverre PSP 9 afwijkt van 8 maar ik kan bedenken dat er misschien weer een andere uitgang voor die bestanden wordt gebruikt(?)

Kitty