Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

selecties omkeren (psp9)

• Moonlampjuh

okee ik heb de engelse versie van psp 9. ik heb een vlakje gevuld met groen en dan moet er een soort manier zijn om dat weer te laten inkrimpen zodat je de selectie om kunt draaien als je alles selecteert. moet heel simpel zijn maar ik kan niet terug vinden hoe dat moet.

Moonlampje

• Kittekat >^..^<

Sorry Moon, ik heb psp9 wél al in mijn bezit maar ik wil eerst klaar zijn met de mogelijkheden van 8. en dát kannog wel héél lang duren!

• lana

Leg nog eens precies uit wat je bedoelt. Wil je iets laten inkrimpen? Of wil je de selectie omdraaien? Ik begrijp het niet zo goed. PSP9 verschilt niet zoveel van PSP8. Ik heb ze beiden en heb geen moeilijkheden.

• Moonlampjuh

heb het intussen al gevonden, moest inderdaad inkrimpen zijn WAARDOOR ik de selectie om kan draaien:D. ik wist wel dat inkrimpen bestond, maar ik kon het ff niet meer terug vinden. maar het blijkt dus bij selecties -> wijzigen -> inkrimpen te staan… pfffff moet je ook maar net weten:D

in ieder geval bedankt voor jullie reacties;-)