Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vastloper PSP 7

• Ruud

Hallo. Sinds enkele weken loopt het programma PSP 7 vast terwijl ik ermee aan het werk ben. Ik heb sinds die tijd wel een nieuwe printer, de Canon pixma IP4000, maar al het software hiervoor heb ik al van mijn PC verwijderd gehad zonder het gewenste resultaat. Is er misschien iemand die hier een verklaring/oplossing voor heeft.

Alvast bedankt

• Andre L.

Dit zijn altijd problemen die moeilijk te verhelpen zijn. Zo heb ik een keer een programma gehad dat problemen gaf als je een bepaald merk laserprinter aan de computer hing waar het programma op stond….

Ik hoop dat anderen nog tips voor je hebben want ik kan alleen maar bedenken dat je het beste PSP 7 kunt verwijderen en weer opnieuw installeren. En eigenlijk moet dat je laatste redmiddel zijn…

Succes.

• Ruud

Andre bedankt voor je reactie. Het opnieuw installeren van PSP had ik al gedaan maar zonder het resultaat, evenals het verwijderen van al het software van de printer.

• Andre L.

Misschien kun je nog een herstelpunt nemen van de tijd voordat je de printer installeerde, maar het is mij nog nooit gelukt…

Ik denk dat je probleem eigenlijk als een algemeen softwareprobleem gezien kan worden en niet een probleem van PSP dus misschien kun je je vraag stellen op de hard- en software pagina, die wordt druk bezocht en er is veel kennis aanwezig.

Crossposten van problemen wordt niet gewaardeerd door moderators geloof ik maar als wij je hier niet kunnen helpen lijkt het mij geen probleem, toch?

http://www.prikpagina.nl/list.php?f=571

Succes.

• Kittekat >^..^<

Het spijt me ruud!

Op dit soort vragen weet ik dus nooit een antwoord :(