Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

PSP9 en 7

• marianne

Goeiemorgen! Ik vraag me het volgende af, als ik PSP9 ga installeren, moet ik dan eerst 7 eraf halen? Of kan ik hem gewoon op een andere schijf zetten? Weet iemand het?

Groetjes, marianne

• Resa

Kun je er gewoon bij installeren.

Ik had op een gegeven moment 7, 8 en 9 erop staan, en dat draaide allemaal gewoon.

Groetjes

Resa

• Kittekat >^..^<

Ook ik heb 7 én 8

Is soms wel lekker want in de nieuwere versies ontbreken soms dingen die handig waren in de oudere.

• Andre L.

Ook ik heb 7.04 en 9 (beide NL) perfect werkend naast elkaar draaien.

• Moonlampjuh

ik heb 7 en 9 allebei geinstalleerd EN adobe Photoshop 7 en CS. werkt allemaal perfect

• marianne

Hoi, allemaal! Hartstikke bedankt voor jullie reacties! Ik ga ‘m vanavond installeren, en ben heel benieuwd naar de extra’s! Groetjes, marianne

• marianne

Gedaan. Maar ligt het aan mij, of is 9 verschrikkelijk ingewikkeld? Ik vind dat ‘t helemaal niet op 7 lijkt, meer op Photoshop. Heb ik net zo’n mooi boek over PSP7 gekocht… Tubes kiezen kan ik zelfs niet. Even heel goed puzzelen…:?… Groetjes, marianne

• Resa

Klopt

Psp 9 is heel anders dan 7. Dat was 8 al.

Lijkt ook veel meer op Photoshop, heb ik ook op de pc staan.

En ook op Photoimpact, wat ook een leuk proggie is.

Tis even goed zoeken hoe en wat.

Groetjes

Resa

• marianne

Nou, dat wordt dus zwoegen…;)! Ben benieuwd hoe snel ik het een beetje doorheb…

Groetjes, marianne

• Resa

Er zijn lesjes voor 8, die kun je ook in 9 maken, want daar zit niet zo heel veel verschil in.

Zeker niet in de plaats waar je digen moet gaan zoeken.

Ook zijn er wel wat lesjes voor 9, al zijn dat er heen weinig.

Groetjes

Resa