Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

even een vraagje

• linda

ik heb ff een vraagje.

ik wilde graag een foto van mijn zoontjes gezicht transaparant over een zonsondergang zetten, maar ik weet niet meer hoe t moet??

wil graag een mooie foto cadeau doen aan oma die zondag jarig is.

alvast bedankt voor de antwoorden.

x linda

• Ton en Mirian

Heb je hier wat aan:

http://www.jasmania.nl/photoshop/blending.htm

Ronald

• Kittekat >^..^<

Plak de foto als nieuw laagje over de eerste foto en schuif dan met het schuifje bij de 'layers/laagjes" naar een lager percentage.

• marianne

Hoi, Kitty! Het zal wel een superdomme vraag zijn, maarre… hoe plak je de ene foto over de andere:o? Groetjes, marianne

• marianne

Ik geloof dat ik er al achter ben… Groetjes, marianne

• Kittekat >^..^<

Je kopieert het ene plaatje, activeert het andere en kiest voor "paste as new layer/plak als nieuwe laag'.

Het is altijd zo leuk Marianne dat jij de dingen vraagt en valk daaro helemaal zélf ontdekt hoe het moet.

Ik heb je stiekem al een beetje dóór!

Kitty

• marianne

Ja, weet je, Kitty, ik zit dan al een hele tijd te pielen en te proberen, en het lukt maar niet. Dan zet ik de vraag hier neer, en als ik het zo zie staan begint het me opeens te dagen. Hmmm, wat een vaag gedoe, hè;)! Maar in ieder geval bedankt voor je reactie:)… of moet ik me een beetje gaan schamen…:o? Groetjes, een trage leerling

• Kittekat >^..^<

Nee hoor :)

Het is net als met kinderen, ze roepen: “Mam zijn er nog schone sokken?!”, en net als je dan je voet op de eerste tree zet om naar boven te lopen hoor je: “Oh, hier….”.