Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

van 2 foto's 1 foto maken

• Anton

Hallo,

Het lukt me maar niet om (in PSP7) om van 2 plaatjes 1 te maken. Gewoon dat de 2 plaatjes naast elkaar in 1 plaatje komen, dus niet dat ze allebei ‘wazig’ op dezelfde plek te zien zijn zeg maar.

Wie kan me helpen?

Mvg,

Anton

• @rhowing

Hoiiii.. Anton..

Ik denk dat je dan het beste even een nieuwe afbeelding kunt maken..

Ga naar Bestand en kies daar voor Nieuw…

Dan opent er een schermpje, en daarin kun je de maten ( breedte en hoogte) invoeren van / voor je nieuwe afbeelding…. Lijkt me dan wel verstandig dat je je van te voren even bekijkt hoe groot je plaatjes zijn.

Hoewel je natuurlijk ook nog altijd je plaatje (foto) evt. kan verkleinen of bijsnijden, zodat het leuk past in je nieuwe afbeelding.

Als je nieuwe afbeelding geopend is, kun je je plaatjes (foto's) door middel van Kopieëren en Plakken als nieuwe laag in je nieuwe afbeelding zetten, en dan kun je met je verplaatsingsgereedschap het plaatje zo schuiven waar jij het hebben wil..

Nou!! Anton ik hoop dat je hier wat mee kunt..

Groeten…

Arjen…

• Anton

Bedankt Arjen, 't is gelukt!

De truc was om eerst een nieuwe afbeelding te openen, je moet er maar opkomen :-)

Groetjes,

Anton

• Kittekat >^..^<

hihihihihi