elke keer als ik op psp 8 bezig ben sluit ie na een tijdje af en geeft ie een fout aan (kernell32.dll) wie weet wat ik daaraan kan doen??
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsGegoogled met foutmelding+psp8. Dit gevonden:
PSP werkt niet meer goed. Er gebeuren allemaal vreemde dingen. Wat kan dat zijn?
Door de gevoeligheid van software voor foutjes, worden soms gebieden in het Windows Register beschadigd. Dit kan gebeuren tijdens de installatie van de software, door een onjuiste handelswijze, door het verkeerd afsluiten of gewoon door het gebruik. Als elk ander programma kan ook Paint Shop Pro hierdoor worden getroffen. In zulke gevallen kun je b.v. geconfronteerd worden met een onverwachte beëindiging van Paint Shop Pro, die veroorzaakt wordt door een ongeldige bewerking in Kernel32.dll. Als dat gebeurt moeten de instellingen van Paint Shop Pro in het Windows Register verwijderd worden, zodat Paint Shop Pro ze kan herschrijven.
Er is een snelle methode om dit te bereiken. Ga naar Start > Programma's > Paint Shop Pro > Paint Shop Pro. Onmiddellijk nadat je het icoon van PSP hebt aangeklikt, druk je Ctrl+Alt op je toetsenbord. (Timing is essentieel voor deze stap.) Paint Shop Pro vraagt je of je alle registeringangen van Paint Shop Pro wilt verwijderen. Kies Ja.
Als dit is gelukt start je weer met een schone Paint Shop Pro alsof je hem opnieuw hebt geïnstalleerd. Dat betekent wel dat je de voorkeursinstellingen even opnieuw moet aanpassen, inclusief de toegevoegde iconen op je werkbalk.
Als het bovenstaande niet lukt, dan is er een alternatief: Paint Shop Pro verwijderen, computer opnieuw opstarten en Paint Shop Pro opnieuw installeren. Ook dan moet je toch je voorkeursinstellingen en aanpassingen opnieuw aanbrengen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Groetjes, marianne
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?