Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tubes

• Van Olmen Liliane

Bestaat er een programma dat tubes in een bestand omzet in een afbeelding zonder naar een psp programma te gaan.Voorbeeld: ik sla in mijn afbeeldingen een reeks prentjes op die vergezeld zijn van een tube.Als beiden dezelfde naam hebben geen probleem,maar ik heb prentjes met cijfers waarvan de tube aan andere naam draagt.Er zou een programma bestaan die de afbeelding van een tube omzet in een plaatje.Dank voor een antwoord.Liliane

• Kittekat >^..^<

Liliane

Je vraag heb ik nu drie keer opnieuw gelezen maar ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt! (bloos)

Wat mij onduidelijk is bv is of je het programma PSP hebt.

Want dan zou het makkelijk zijn: nieuwe image opnene, tube er in plakken en opslaan als .jpg

Een andere optie is al tijdens het opslaan. Ipv het tubesbestand als zipfile te downloaden van een site save je de image als .jpg

Maar nogmaals; omdat je vraag me niet helemaal duidelijk is, gok ik een antwoord.

Kitty

• Van Olmen Liliane

Er bestaat een programma die de tubes in uw bestand direkt omzet in plaatjes.Daar naar ben ik op zoek .Het is voor mijn PSP7-8-9 lesjes.In ieder geval bedankt voor uw reactie.Liliane

• Resa

Bedoel je dat je je tubes als plaatjes in bv je verkenner ziet, dat je dus ziet wat voor tube het is??

Dat je niet eerst psp hoeft te openen om je tubes te kunnen bekijken??

Als je dat bedoeld, dat heb ik wel.

Verder zou ik ook niet weten wat je anders bedoeld.

Groetjes

Resa