[PSP7}
Ik heb een zwart en witte foto
Hoe kan ik die zwart/wit naar kleuren veranderen
Weten jullie iets?
Ik heb psp 7.0
Groetjes Marco
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsMarco, eerst moet je de kleuren naar 16 miljoen gaan brengen.
En daarna ouderwets met de hand inkleuren, écht wãar! Je gebruikt daarvoor de lasso en zet die op doezelen/feather 1 of 2
Inkleuren met het emmertje en dan de dekking niet te hoog zetten zodat de zwartwit-situatie er nog wél doorheen schijnt.
Hoi, Kitty! Nieuwsgierig als ik ben heb ik het ook maar geprobeerd. Maar wat is dat léuk, zeg! Ik was er natuurlijk zelf nooit op gekomen om de dekking niet zo hoog te zetten, dus dit was een lesje in een notendop! Daar zit ik als 2-jarige op het strand, met mijn oma in een hip, roze setje!
Weer hartstikke bedankt, Kitty! Veel groetjes van marianne
P.S. Ondertussen zit ik nog wel te twijfelen of Marco's vraag serieus bedoeld was
Hoe bedoel je: ik zoek het zelf wel uit? Kitty heeft het toch al voor je uitgezocht? Als je doet wat ze heeft gezegd moet het lukken.
Groetjes, marianne
P.S. Kijk ff hier, bedoel je ongeveer zo? (Beetje slordig, maar even snel gedaan voor het idee.)
http://img.photobucket.com/albums/v396/zaaraa/laurel_en_hardy.jpg
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?