Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

animatie van foto

• Noelle

hallo allemaal,

Ik vind het leuk om van die zg snowglobes of sparkle globes te maken in de wizzard animatie van PSP 7, ik maak ze 3 keer met steeds op eens andere plaats de sparkle en laat die achterelkaar afspelen.Ik maak die van eigen foto's.Het resultaat is altijd heel mooi, totdat ik ze opsla, dan wordt deze erg lelijk. de foto wordt dan heel “digitaal” zeg maar, bestaande uit allerlei puntjes, op de wangen van mijn dochtertje zag je dan plotseling kleurvakjes van licht en donker, echt heel lelijk.Ik heb al van alles veranderd en geprobeert in de wizzard optimalisatie maar ik weet dus niet hoe die moeten staan om een mooie globe te krijgen die net zo mooi is als voor het opslaan.Weet iemand hoe deze instellingen moeten staan?Of waar het anders aan zou kunnen liggen?

Vriendelijke groeten

Noelle

• marianne

Hoi, Noëlle!

Ik denk dat je altijd kwaliteitsverlies hebt bij het maken van een gif. Ik heb het ook als ik voor mijn website titels maak met een transparante achtergrond; die kun je alleen als gif opslaan, omdat je bij jpg een witte of gekleurde achtergrond blijft zien. Dat is inderdaad jammer, maar ook bij mij is het niet anders.

Groetjes, marianne

• Noelle

hoi Marianne,

Ja dat denk ik ook wel, maar een poosje terug waren mijn animaties toch beter dan nu, ik denk dat er iets bij mijn instellingen iets veranderd is van de wizzard optimalisatie, ik weet alleen niet welke.Ik heb al vanalles anders aangevinkt maar het werd er niet beter op.Als ik nu bijvoorbeeld mijn naam als watermerk erin zet, komt er na het opslaan opeens een dikke zwarte rand omheen, en dat had ik eerder niet…

groetjes Noelle

• marianne

Dat klinkt inderdaad raar. Ik hoop dat iemand je kan helpen, en het hier neerzet, dan hebben we er allemaal wat aan:)!

Groetjes, marianne

• Kittekat >^..^<

Bij Jasc.com kanje kijken hoe alle originele instellingen zijn als je het programma koopt.

Misschien dat je daar even naar kunt kijken.

Kitty

• Noelle

ik heb gekeken op jasc.com, maar vind nergens het gedeelte waar de originele instellingen staan…

Als iemand wel nog mooie animaties kan maken wil die misschien hier dan zijn of haar instellingen zetten dan kan ik eens kijken wat ik dan anders heb of als iemand de rechtstreekse url heeft naar de instellingen op jasc.com ben ook al heel blij.

In ieder geval alvast bedankt voor het meehelpen.

groetjes Noelle

• Noelle

Inmiddels heb ik de juiste instellingen gevonden op:

http://www.animaatjes.com/knoppenpagina.htm

daar staan animatielesjes op, erg leuke overigens, en daar staan ook de juiste instellingen bij!

Hopenlijk hebben jullie er ook iets aan, al is het maar om de lesjes,

groetjes Noelle