Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

psp

• Nancy

Hallo allemaal

Domme vragen bestaan niet, dus…Mijn vraag = zit psp standaard in je pc, of moet je het programma downloaden. Welke kan ik dan het beste downloaden? Please hou het simpel

• Kittekat >^..^<

Was dat maar waar!

Nee Paint shop Pro is een te kopen, best wel duur programma. Maar wonderschoon dus een beetje sparen kan geen kwaad

Om je nou even te laten proeven - want stel je voor dat je 80 euro uitgeeft en je vindt het drie keer niks- kan je bij www.broco.nl een try-out downloaden.

Die versie werkt 30 dagen en daana echt niet meer. Zelfs opnieuw installeren heeft dan geen zin.

Ik raad je aan om dat te doen en dan gelijk lid te worden van een PSP-forum zodat je niet aan hoeft te modderen. Op zo'n forum krijg je onmiddelijk lesjes die te begrijpen zijn en weet je waar je voor moet gaan sparen :)

Kitty

• Nancy

Dank je voor je antword, maar dan heb ik nog een vraag?

Ik heb het eigenlijk alleen maar nodig om wat plaatjes te verkleinen. Is er dan misschien een goedkopere en simpelere manier?

Alvast bedankt voor de hulp?

Groetjes Nancy

• marianne

Als je er alleen dit soort dingen mee wilt doen is het een beetje zonde. Ik neem aan dat je Windows hebt; Ga naar Start, alle programma's, ga op bureau-accessoires staan en kies Paint. Open de afbeelding die je wilt, kies dan Afbeelding >>> kenmerken, en dan kun je je plaatje verkleinen. Simpele oplossing, en een stuk goedkoper!

Groetjes, marianne

• Nancy

Met hééééél veel dank!!!

Het is al gelukt.

Groetjes Nancy

• marianne

Met Paint…:)? Groetjes, marianne

• Nancy

Ja met paint!!!!

• marianne

Goed zo:):):)! Groetjes, marianne

P.S. Maar mocht je ooit wat meer willen dan dat: PSP is een absolute aanrader!

• Brilletje

Plaatjes verkleinen kan inderdaad met Paint.

Maar als je meerdere plaatjes tegelijk wilt verkleinen (bijv. foto's om op je website te zetten) is het toch makkelijk om een progje te hebben die dat in één keer kan.

Dat kan met PSP maar bijv. ook met Irfan View, gratis te downloaden op http://www.irfanview.com/ én ook nog met een ned.talige plug-in.