Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

foto's inkleuren ala marilyn monroe

• Thea

Ik heb psp-9. Ik wil graag foto's omtoveren tot ‘andy-warhol’ achtige foto''s, je weet wel, net zoals die bekende marilyn monroe foto's/schilderijen, met die felle kleurtjes. Wie kan me helpen??

• Kittekat >^..^<

Hoe lang werk je al met PSP?

• Thea

Nou, niet dus…..ik heb de proefversie opgehaald en ik heb er al een tijdje in rond gekeken, maar ik kan er niet veel wijs uit worden, vandaar. Ik gebruik zelf voor het bewerken van foto's mijn ulead photo express, dat is een simpel programmaatje, maar nu wil ik dus eens een keer iets bijzonders met een foto doen wat ik daar niet mee kan, vandaar PSP9 geprobeerd.

• Kittekat >^..^<

Deze vraag stelde ik omdat PSP best complex is en je wel heel veel in een keer wilt kunnen :)

Probeer het een met de change to target brush

Kies een kleur uit die je wilt en dmv die knop kan je een bepaald gedeelte van een gezicht inkleuren terwijl alle schaduwpartijen gewoon blijven bestaan.

• Kittekat >^..^<

Ik heb een lesje voor je geschreven, hoewel ik denk dat jij het wat ‘vlakker’ wilt.

http://paintshoppro.plein.nl