Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Animationshop en de .psp-uitgang (van 7 naar 8)

• Kittekat >^..^<

Mijn animationshop is nog een ouwetje, de nummer 3 uitvoering.

Ooit, als ik in PSP7 een voorbewerking maakte voor een animatie, sloeg ik 'm op als .psp en daarna kon ik die bewerking zonde rmoeite openen in Animation Shop.

Nu (in PSP8) sla ik mijn bewerking op (handmatig als .psp of automatisch als .pspimage) maar mijn animation shop herkent het bestand niet.

Tóch heb ik ooit eens gelezen dat ik bewerkingen wel op de correcte manier op kan slaan in PSP8.

Iemand enig idee, want zo wordt animatiemaken wel heel bewerkelijk tenzij ik weer uitwijk naar mijn 7 versie. (Maar aangezien ik lesjes schrijf voor mensen met uitvoering 8 wíl ik het ook voor het makkelijk houden)

Kitty

• marianne

Hoi, Kitty!

Allereerst: ik kan je niet helpen (zei de leerling tegen de Meester;)), maar ik vraag me af of er wel een nieuwere Animationshop bestaat. Ik heb zo'n beetje gegoogled, en ik kom alleen maar “3” tegen.

Groetjes, marianne

• Moonlampje

ik heb hier al een berichtje over geschreven op je pleinforum:D ik heb dat probleem ook gehad (tenminste ik denk dat het hetzelfde probleem is). als jij je voorbwerking opslaat, moet je in het lijstje met filetypes ff naar boven scrollen en dan kom je op een gegeven moment ook (opslaan als) animation shop tegen. ook met .psp als uitgang. dat is volgens mij de oplossing

• Kittekat >^..^<

Heb ik dat over het hoofd gezien? Hoe dom!!

Ik ga zoeken en bedankt Moon!

Kitty

• Moonlampje

geeft niet hoor, maar is het nu gelukt dan?

• Resq

Als dat niet helpt zou je ook nog als je iets opslaat het volgende kunnen doen.

Je Kiest opslaan als, in dat schermpje staat ergens opties(o.i.d) en in dat schermpje wat dan komt kun je ergens kiezen waar het compatibel mee moet zijn.

Als je dan psp7 kiest, kun je als het goed is ook in AnimationShop openen.

Dit hoef je niet elke keer te doen, als jet het in keer hebt gedaan slaat ie het de volgende keer ook als compatibel met psp7 op.

Groetjes

Resa