Hoiiii.. Els…
Ik weet niet of ik je vraag nu helemaal goed begrijp hoor, maar daar kom ik dan wel achter.. hihi
Die “Glitterdingen” zijn Gif bestandjes en Gif plaatjes bestaan uit meerdere lagen, die je heel snel achter elkaar aan te zien krijg, en in dit geval waar het nu om gaat (de glitters die je van die site af haal) zijn inderdaad drie lagen…
Ik ben er niet zeker van, maar ik denk dat je het opslaan van je plaatje wel goed doet, alleen wil jij waarschijnlijk het plaatje openen in je psp, of heb ik het mis?.
Als je je Gifplaatje open in psp, krijg je één laag te zien, en daar kun je dus niet mee wat jij wil.. want jij wil drie lagen zien, toch??
Maar als je nu het plaatje even in je Animatieshop open, dan zie wel drie lagen, teminste je ziet drie afbeeldingen naast elkaar..
Nu kun je deze lagen stuk voor stuk kopieëren en plakken in je psp.
waarna je ze kunt gebruiken in je werkstuk, bv. een stukje tekst laten glitteren..
Het is natuurlijk wel zo, dat ook je werkstukje (bv. een stukje tekst) weer drie lagen moet bevatten, wil je het later zien glitteren..
Ik gaat er ff van uit dat je dit al weet, het voert me ff te ver om dat nu ook ff uit te leggen, is best een hele klus..
Als je je werkstukje in psp klaar hebt, (dus die drie lagen) moet het ook weer uiteindelijk een gif bestand worden..
en dit ga je weer doen in je animatie shop..
Je slaat je werkstukje eerst gewoon ergens op je harde schijf op als psp-bestand, en in je animatieshop zoek je je werkstuk weer op,
via de Wizard-Animatie (zit onder Bestand)..
ik gaat er eerst nog ff van uit dat je dit al weet, ofdat je er een lesje of iets dergelijks voor heb, anders hoor ik het wel..
Nou!! Els. ik hoop dat je hier iets aan heb..
Groejussssss…
Arjen..