Nou dat zal niet meevallen hoor. De site ziet er inderdaad erg saai uit, maar wat ik nog het meest onaantrekkelijk vindt is het lettertype (times new roman?) Het zou al aanzienlijk schelen als je Verdana gebruikt of een ander lettertype dat door browsers wordt ondersteund. Maar dit is natuurlijk ook een kwestie van smaak ;-)
Helaas heeft de webdesigner/bouwer het menu links uit plaatjes opgebouwd (snap overigens niet waarom?) dus daar kun je het lettertype al niet meer veranderen…
Het is vaak zo dat het designen van een website -onlosmakelijk verbonden is met de kennis over HTML. Als je het laatste (nog) niet beheerst is het erg moeilijk om een bestaande website op te leuken.
Ik zou persoonlijk eerst de achtergrond proberen wat minder saai te maken en de plaatjes links in het menu te vervangen door mooie roll-over buttons maar ook hier heb je al verstand van HTML voor nodig want de maatvoeringen moeten kloppen en er staat eindeloze ellende aan HTML script in dat is gegenereerd door Dreamweaver (verder overigens een goede HTML editor).
Eigenlijk zit je al gauw klem door degene die de website gemaakt heeft… En ik lees nu even terug wat ik geschreven heb en komt tot de conclusie dat ik je eigenlijk niet geholpen heb, sorry ;-)
Verdiep je eens in HTML, een beetje studie en creativiteit en met een paar weken kun je echt al een mooie site bouwen. Er zijn genoeg online lessen te vinden met google: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=html+lessen&meta=
Als HTML editor adviseer ik Dreamweaver, maar wees geduldig en zoek hier ook op internet online lessen over.
Succes.