HELP, wie kan me helpen?
Ik wil in een zwartwit foto van mijn dochter alleen haar mutsje roze kleuren. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Ik ben een beginner qua psp.
HELP, alvast bedankt voor de moeite
Groetjes, Annie
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHi Kitty,
Erg bedankt voor je supersnelle antwoord! Zo lukt het al aardig. Alleen heb ik wat moeite met het handmatig inkleuren (niet zo'n vaste hand). Heb je nog tips hoe ik dat zo precies mogelijk kan doen? Of hoe ik een object (selectie) in 1 keer kan inkleuren?
Alvast erg bedankt weer voor de moeite!!!
Groetjes, Annie
Je kunt ook selecteren door met de muis een gebied te selecteren, bijv. langs een randje, van punt tot punt etc.
Of door te selecteren op kleur met in te stellen tolerantie.
Er zijn vele mogelijkheden betreffende selectie. De selectiemogelijkheden staan in je gereedschappenbalk. Zorg ervoordat je palet Opties voor gereedschap wordt weergegeven, hier kun je tolerantie etc instellen.
Hoi,
Ik heb eigenlijk een vraagje aan kitty.
Ik ben op jou site geweest en probeer het precies zo te doen als jou lesje maar ik gebruik denk ik een andere versie.
Ik heb psp7 op mijn pc staan.
Heb je voor mij nog een tip hoe ik dit kan doen?
Wil namelijk een foto van mijn dochter zwart wit maken behalve 1 onderdeel in gewone kleuren.
Ik ben er dus ook niet zo'n ster in.
Ik hoop dat je me kunt helpen.
Groetjes Carla
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?