Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Paint Shop Pro X is er...

• Brilletje

Ik ontving zojuist een email van Corel, de nieuwste versie van Paint Shop Pro is uit, hij heet X, hoe kan het ook anders…

Een 30 days-trialversie is te downloaden op:

http://www.corel.co.uk/servlet/Satellite?pagename=Corel3Uk/Downloads/Trials

Om te downloaden heb je een account nodig, maar die kun je daar ook aanmaken.

Succes allemaal…

• Kittekat >^..^<

Ik heb ‘m al…maar of ik ’m de moeite waard vind??

Ik ben niet stuk van PSP10. Ik ben benieuwd naar jullie mening.

• Brilletje

Ik denk dat het een groot voordeel is dat er nu met meerdere RAW -bestanden gewerkt kan worden, iets wat voorheen nogal problematisch was.

• Coby

Ik vind het een prachtig programma ,en ben er heel blij mee..

• danielle

Ik ben er ook heel blij mee hoor en lekker nederlands dus lekker makkelijk, alleen kan iemand zeggen waar ik lessen kan vinden over “seamless”??

Zou je het kunnen mailen naar me??

gr danielle

• Moonlampje

En ik moet zeggen dat hij er behoolijk gelikt uitziet. Ik vind het makkelijk dat het layergebeuren en de kleur paletten aan de rechterkant in een soort frame zitten. Ik heb namelijk in psp9 zitten klooien en nu zit mijn layer gebeuren niet meer zoals het hoort te zitten. erg irritant is dat:D

Verder is er behalve de naam natuulijk (Jasc naar Corel) weinig veranderd.

• Kittekat >^..^<

Dat bedoel ik Moon.

PSP9 heb ik nooit gehad maar ik vind het niet echt veel toeveoegen aan versie 8.

De brezier-curve, het handige hulpmiddeltje uit PSP7 is nog steeds niet terug en bovendien gaat Corel niet verder met anmiationshop en dat vind ik ook een GROTE misser!!

• Moonlampje

ooo dat ze animation shop laten vallen dat wist ik niet, dat is inderdaad minder. maar ik neem aan dat de bestaande versie van AS gewoon te gebruiken blijft?.

Ik heb versie 8 wel, maar heb er eigenlijk nooit mee gewerkt. ben feitelijk van 7 naar 9 gegaan. 9 vind ik best prettig werken.

• Angel

Hoi allemaal

Nou ik heb hem nog niet. maar ik heb toch een vraagje erover.

Hebben jullie Paint shop pro x dan de 30 dagen versie, zoja hoe doen jullie dat dan als die 30 dagen voorbij zijn.

Zoniet hoe kom ik dan aan de hele versie van Paint shop pro x.

Nou ik hoor het wel van jullie.

liefs

Angel

• sssst

Wie kan mij helpen aan de handleiding/gebruiksaanwijzing van PSP10.

Ik heb de UK-versie en wil graag een ned. nalsagwerk