Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

psp 7 kleur van frame aanpssen

• pasquanel

hallo

ik ben een beginner met psp en zou graag willen weten of je een fotolijst ook een andere kleur kan geven,

ik wil een foto inlijsten maar het frame is zilverachtig en die wil ik in goudkleur,kaniemand mij vertellen hoe ik dit wijzig in goud?

alvast bedankt

• Moonlampje

ff denken: bovenin ga je naar selecties, dan kies je alles selecteren, selectie drijvend (floating) en dan nog een keer maar dan niet zwevend kiezen (defloat) en dan is als het goed is je frame geselecteerd en kun je er met je emmertje een kleurtje overheen doen.

ik weet niet of het gaat werken maar het is het proberen waard

• pasquanel

Het was inderdaad het proberen waard maar helaas dit werkt niet voor dit frame in ieder geval bedankt

• Kittekat >^..^<

Het kan eenvoudiger :)

Een frame is an sich al een losstaand laagjes dus je hoeft niet moeilijk te selecteren :)

Zorg wel dat je in het laagjespallet het frame geactiveerd hebt.

Ga nu naar aanpassen (adjust) en kies voor kleurtoon-verzadiging (hue-saturation)

Daar ga je weer voor hue/saturation/lightness en je schuift dan wat met de knoppen tot je tevreden bent.

• pasquanel

beste kittekat

Ik heb het gedaan zoals je voorstelde maar ook dit werkt niet,in ieder geval bedankt.