ik heb van andere sites frames gedouwnload met toestemming van de maker in mn map geplaatst van psp frames maar als ik psp start en dus een foto wil inlijsten dan zie ik niet de frames die ik gedownload heb wie o wie weet hoe dit kan?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsNee, de uitgang zal niet kloppen. Is het niet handmatig invoeren van .pspfrs of zoiets?
Je komt er op de volgende manier achter: ga via de verkenner en programfiles naar PSP. Kijk daar onder frames en bekijk eens wat de uitgang daarvan is.
Door je nieuwe frames dezelfde uitgang te geven, komen ze wél in je bestand.
Kitty
.
Héy.! Pasquanel..
Zou het misschien kunnen zijn dat de frame's die je van het net afgehaald heb,
dat die eigenlijk voor / in een oudere of nieuwere versie PSP gemaakt zijn dan dat U heb.?
Om een voorbeeld te geven, ik had ooit zelf eens wat verlopen aangemaakt is psp versie 7, nu dacht ik die dan later ook te gaan gebruiken in psp 8, (geldt ook voor psp 9 overigens) maar mooi niet he, ik had kreeg het in psp-7 gemaakte verloop niet zichtbaar in psp-8.
Er was overigens wel weer een mogelijkheid hoor, om ze zichtbaar te krijgen, door de in 7 gemaakte verlopen te importeren in 8..
Misschien is is nu ook bij U het geval, maar dan met de Frame's..
Groetjes…
Arjen..
.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?