Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hellup...en nieuw

• aafke mv fabian 11 maand -14-12-2004

ik ben net begonnen…maar ik krijg die nieuwe laag niet op de juiste plaats…ik heb dus mijn foto platje uitgeknipt,op de andere achtergrond geplaatst (na veel gevloek,hihihi) en nu…nu ploft ie neer op een verkeerde plek.ik klik op de knop adjust of op layers…maar krijg te zien dat het plaatsen systeem in de trial versie het niet doet :?:? of druk ik wat verkeerds in??

hellup…dood spoor hiero:D

op een achtergrond…moest dus de topic zijn…sorry

• Moonlampje

heb je hem als nieuwe laag geplaatst? heb je de engelse of nederlandse versie van psp, heb je versie 7, 8, 9 of X(10)?

wat ik ervan begrijp, had je een foto, die heb je uitgeknipt en op een nieuwe achtergrond geplaatst? die moet je dus plakken als nieuwe laag.

dan kun je in je lagenpalet op de laag gaan staan die je wilt verplaatsen, dan klik je met je muisknop erop en kies je arrange layers of lagen schikken en dan kun je kiezen waar de laag geschikt moet worden.

mocht je weer die foutmelding krijgen kopieer en plak die dan even hier zodat we exact weten wat er staat

ik had em al gevonden:D:D *na veel gemopper,hihihi* ik wist niet dat er een knopje zat waarmee je dus blijkbaar de nieuwe laag kon verplaatsen…beter gezegd,ik wist dat ie dr was maar niet onder welk symbooltje:D

• Moonlampje

okee dan:)