Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuwe functies psp x

• Alexandra

hallo allemaal,

Om te beginnen wens ik jullie allemaal een heel fijn kerstfeest toe.

Maar ik heb ook een vraagje, ik ben al geruime tijd een tevreden gebruiker van psp 7, en ik had nooit behoefte om een andere versie te gebruiken omdat ik met psp 7 genoeg kon, nu is echter psp x uit en die biedt de mogelijkheid om je tanden witter te maken, je huid een zonnebankgloed te geven, etc.En nu is mijn vraag, werken die functies ook echt zo eenvoudig als men ons doet geloven, of moet je je gebit eerst tandje voor tandje selecteren en het vervolgens wit maken? (want dat zou ik dan ook gewoon in 7 kunnen doen met een vul-emmertje)

Dus werkt die functie echt fijn? En die functie met de achtergrond veranderen, dat doe ik nu ook in psp 7, maar is dan echt zoveel eenvoudiger met psp x?

Kortom, is die versie cht de moeite waard (het is perslot van rekening toch veel geld)of kunnen die extra functies eigenlijk ook met 7?

En dan de laatste vraag, kunnen psp 7 en psp x gewoon allebei op de computer worden geiinstalleerd, zodat je ze naast elkaar kunt gebruiken of werkt dat niet?

Ik wil dan bijvoorbeeld een foto in 7 bewerken en vervolgens in x een andere achtergrond geven, kan dat,?

alvast bedankt,

Groetjes Alexandra

• Resa

Poeh, psp 7, das een tijdje geleden dat ik die gebruikt heb.

Die functies die jij opnoemt gebruik ik niet, dus dat zou ik je net kunnen zeggen.

Maar waarom probeer je niet de trial, dan kan je het zelf uitproberen of je het wil hebben.

Het moet wel naast elkaar kunnen, ik heb 9 en X nu naast elkaar draaien, heb ook 8 en 9 naast elkaar gehad en 7 en 8 ook, zelfs een poosje 7, 8 en 9 LOL.

7 en 8 heb ik ondertussen maar weg gedaan, die gebruik ik niet meer.

Groetjes

Resa

• Kittekat >^..^<

PSP10

Momenteel werk ik met versie 8, ik heb 10 even op de PC gehad maar wil eerst 8 hélemaal nog uitproberen. :)

Bovendien heb ik me er wat aan gestoord dat vlak na nr 9 nr 10 alweer uitkwam. Te snel naar mijn idee, en dat vind ik geldklopperij.

Ik kan je alleen vertellen dat het al een hele verademing was om van 7 naar 8 te gaan: zoveel meer mogelijkheden.

Het enige waar ik PSP7 nog voor heb dat is de ‘brezier curve’ want die hebben de volgende versies niet.

Natuurlijk kan je in PSP7 eerst het ene doen en met 10 het andere maar als je jezelf de tijd geeft om aan de nieuwe te wennen dan zal je zien dat je nr 7 eigenlijk niet meer zult gebruiken.

Gewoon proberen dus :)

Kitty

• Resa

Klopt, ik gebruik eigenlijk ook alleen maar X, 9 staat er wel op, maar meer ook niet.

Dat ie zo snel na 9 kwam heb je gelijk in, maar denk dat dat komt omdat het overgenomen is door Corel en die een eigen versie wouden uitgeven.

Groetjes

Resa

• Alexandra

Ik denk dat ik dan 7 laat staan alleen al om animatieshop want die schijnt er bij x niet meer bij te zitten.

Ik denk toch dat ik x ook ga kopen , hoop dat iemand mij kan vertellen of die functie van tanden witter maken en die achtergrond wegwerken ook echt fijn zijn.

groetjes Alexandra

• Resa

Klopt, animatieshop zit erbij.

Maar als je zoals eerder gezegd eerst de trial download weet je of je de extra's fijn vind. Ook dat voor die tanden enzo.

Dan kun je als je tevreden bent hem aanschaffen

Groetjes

Resa

• Alexandra

ja, dat doe ik ook.

Het schijnt dat er overigens een boek is van computer idee over psp x

met daarbij een dertig dagen probeer versie van psp x

http://www.vanduurenmedia.nl/titel.asp?ID=179

Dus dat lijkt me ook wel interessant

In ieder geval bedankt voor het meedenken!

groetjes Alexandra

• Resa

Dat kan ook.

Op onderstaande link vind je de trials van Corel en Psp X staat er ook tussen, moet je alleen ff een accountje aanmaken, maar dat is gratis

http://www.corel.co.uk/servlet/Satellite?pagename=Corel3Uk/Downloads/Trials

Groetjes

Resa

• Alexandra

bedankt,en ik heb inmiddels een probeerversie en hij bevalt goed, ik heb foto's bewerkt en heb een echte prodent-smile !!! Gaat erg gemakkelijk, je hoeft niet eerst alles te selecteren, alleen met het tandeborsteltje op de tanden te klikken en klaar. Ook blijf je mooi zien dat het tanden zijn, het word dus niet een wit balkje

Groetjes Alexandra

• anita

achtergrond weg werken?hoe doe je dat dan??

Tanden mooi wit maken gaat erg leuk.hihihi

gr Anita