hallo allemaal,
Om te beginnen wens ik jullie allemaal een heel fijn kerstfeest toe.
Maar ik heb ook een vraagje, ik ben al geruime tijd een tevreden gebruiker van psp 7, en ik had nooit behoefte om een andere versie te gebruiken omdat ik met psp 7 genoeg kon, nu is echter psp x uit en die biedt de mogelijkheid om je tanden witter te maken, je huid een zonnebankgloed te geven, etc.En nu is mijn vraag, werken die functies ook echt zo eenvoudig als men ons doet geloven, of moet je je gebit eerst tandje voor tandje selecteren en het vervolgens wit maken? (want dat zou ik dan ook gewoon in 7 kunnen doen met een vul-emmertje)
Dus werkt die functie echt fijn? En die functie met de achtergrond veranderen, dat doe ik nu ook in psp 7, maar is dan echt zoveel eenvoudiger met psp x?
Kortom, is die versie cht de moeite waard (het is perslot van rekening toch veel geld)of kunnen die extra functies eigenlijk ook met 7?
En dan de laatste vraag, kunnen psp 7 en psp x gewoon allebei op de computer worden geiinstalleerd, zodat je ze naast elkaar kunt gebruiken of werkt dat niet?
Ik wil dan bijvoorbeeld een foto in 7 bewerken en vervolgens in x een andere achtergrond geven, kan dat,?
alvast bedankt,
Groetjes Alexandra