Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Psp 9: scan duidelijker maken

• Moonlampje

Ik kreeg van iemand van msn een ingescande bladzijde uit een tijdschrift, met een interview, maar dus net die ene pagina is bijna niet te lezen. de letters zijn vreselijk klein en als ik het met resize in psp doe, en unsharp mask wordt het er ook niet beter op.

iemand enige suggestie?

• Marisca

Vragen of iemand van msn hem opnieuw scant!!

• Moonlampje

Duh! dat is geen optie, omdat diegene hem al vreselijk lang geleden gekregen heeft. bovendien was het een artikel uit de jaren 60. baai the wee: dit is een fotobewerkings prikbord… daar worden zulk soort vragen gesteld

• Marisca

Wat Duh? Ik geef serieus een antwoord en dan moet je gelijk weer zo katten! Zou toch mogelijk zijn geweest dat diegene het opnieuw zou kunnen inscannen. Ik kan van hier niet zien dat het om een oud document gaat wat al tijden geleden is gescant!

En ik weet ook wel dat dit een fotobewerkings prikbord… is hoor Moontje!

• Moonlampje

het kwam namelijk gewoon ff zo over. het is namelijk zo gelegen dat ik al bij diegene geinformeerd had of het opnieuw ingescand kon worden, zo snugger ben ik meestal nog wel:)

• Kittekat >^..^<

Okee dames: einde discussie!

Kitty

• Moonlampje

behalve te vragen of het nog een keer ingescand kan worden. dat zou namelijk wel fijn zijn.

• Kittekat &gt;^..^&lt;

Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee Moon en dat spijt me.

Kitty

• Moonlampje

geeft niet hoor Kitty, maar misschien was er nog iemand anders in de buurt die een idee heeft, daarom vroeg ik het ook nog even