Ik wil een plaatje weghalen en dat inplaats van het plaatje dezelfde kleur achtergrond komt. weet iemand hoe dit moet, welk materiaal ik moet gebruiken.
ik kan nu niet verder…..
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsik ben net pas begonnen, ik heb een achtergrond met balonnen. wil mijn zoontje erin zetten. knippen lukt aardig. maar midden op de achtergrond staat een plaatje die ik weg wil hebben. als ik deze dan uitknip heb ik dus een gat met wit erin. de achtergrondkleur is blauw, zou ik deze kleur dan doorkunnen laten lopen dat ik het gat niet meer zie van het plaatje.
Je kunt daar de clone-brush voor gebruiken. Je gaat de achtergrond dus klonen.
Door te rechtsklikken op een stukje achtergrond dat je in dat ‘witte’ vakje wilt klonen kan je met de linkermuisknop die achtergrond ‘kopieren’. Inkleuren dus. Je ziet dat die achtergrond wordt overgenomen.
Probeer het zo natuurlijk mogelijk te doen zodat de wolken normaal doorlopen en er ook niet ineens een stukje boomtop of zo op vreemde wijze in je ‘gat’ verschijnt.
Kitty
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?