Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuw uiterlijk

• Kittekat >^..^<

Inééns stond er een logo bovenaan de site. Een paars geval dat enorm vloekte met blauwe kleuren zoals ons PSP-prikbord had.

Vandaar een flinke aanpassing maar we hopen dat jullie het wel mooi vinden.

Jacky en Kitty

• jacky

Nou meid ziet er toch prima uit. dank je voor het veranderen. je bent een schat.

• Angel

Hallo allemaal

Ja ziet er inderdaad erg fleurig uit.

Ik schrok even toen ik ging kijken (grappie) hoor.

Nee ziet er erg leuk uit hoor.

liefs

Angel

• Moonlampje

heel eerlijk?

dat hele lichte paars met die witte letters erop is bijna niet te lezen en die felgroene kleur eronder is in mijn ogen ook geen grote publiekstrekker…

verder zijn de kleuren wel okee

• Coby

Ik ben blij voor jullie ,maar ik hou jammer genoeg niet van paars.

• Resa

Ik vind het op dat lichte paars ook moeilijk te lezen. Alhoewel ik de de combinatoe licht/donker wel mooi vind.

Dat groengele heb ik op zich geen moeite mee, maar misschien is het mooier/leuker om het in combinatie te houden met het logo van de startpagina, en dan zou ik die oranje kleur van dat rondje om de S heen gebruiken

Groetjes

Resa

• Kittekat >^..^<

Wij (ik in ieder geval) ook niet Coby maar er stond ineens een pars logo'tje. Daar hebben we de site maar op aan moeten passen

Kitty

• Marisca

Leuk geworden zo!!

Ik dacht even dat ik op de verkeerde pagina terecht kwam!!

Vind de combi paars met dat groen wel mooi, maar die lichte balk met die lichte teks vind ik iets minder duidelijk!

• Coby

Nou zo erg is het nou ook niet hoor ,ik kan het prima lezen hoor …. :-)

• Marisca

Dat komt denk ik omdat kitty het al heeft aangepast ;-)