Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Corel Paint Shop Pro X

• Iris

Ik heb 3 foto's gemaakt en wil dat achter elkaar plakken zodat je 1 foto krijgt. Soort van 3-luik dus. Maar ik zit maar te knutselen in het programma: Corel Paint Shop Pro X, maar krijg het niet voor elkaar.

Wedden dat het best simpel is, maar dat ik natuurlijk een handeling vergeet?

Iemand een uitleg? (kan ik tenminste rustig slapen)

• Micha

kijk ook nog maar even terug bij fotografie.pagina prikbord

• Moonlampje

ik heb hier een animatie les gevonden: http://psp-lessen.dduiveltje.nl/animatieles1.htm

het is niet helemaal wat je gevraagd had, maar misschien kun je er wel een beetje mee uit de voeten

• Iris

Op dat prikbord heb ik mijn vraag gesteld en toen werd ik hiernaartoe verwezen. Zo kom je er wel achter dat er ook een speciaal prikbord voor fotovragen is. Dus dat is wel makkelijk.

Maar ik ga nog even verder zoeken, bedankt!!!

• Iris

Heb net op het andere prikbord gekeken en zag je antwoord. Ik ga het proberen, wie weet!! Bedankt!!!

• Moonlampje

ik weet niet precies hoe je ze naast elkaar wilt hebben, maar anders kun je ook proberen op een nieuw document te openen met transparante achtergrond, die groter is dan je fotos (in de breedte dan) dan open je je foto's in psp (bestand ->openen)

vervolgens ga je naar bewerken -> kopieren.

dan activeer je je nieuwe document en ga je naar bewerken->plakken

dit doe je ook zo met foto 2 net zo lang tot je alle foto's naast elkaar hebt