Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

psp 7 loopt teleks vast help

• rosa

hehe

ik heb zo'n 30 dagen trail gedownload van psp 7. Ik probeer te blenden alleen het programma word heel traag of reageert niet meer. Ik heb op de pc windows xp. Waar kan dit aan leggen en hoe kan ik het verhelpen??

alvast bedankt voor jullie hulp,

Rosa

• Kittekat >^..^<

Hallo Rosa.

Hoe kom je in vredesnaam aan een probeerversie van zo'n verouderd programma?

Er zijn er inmiddels al 3 achteraan gekomen, misschien is het tijd voor een nieuwere versie, dan leer je gelijk de nieuwse technieken.

Geïnteresseerd? Schrijf mij even.

• rosa

hallo kittekat ik ben inderdaad geintreseerd in een andere versie. maar is dat niet veel lastiger? ben benieuwd rosa.

• Kittekat >^..^<

Als je nog niet gewend bent aan PSP7, je hebt nét de tryout, dan kán 10 toch niet moeilijker zijn?

Ik heb de Engelse versie.

• rosa

ik had eerst een andere psp 7 en die liep niet vast. En ik heb het een en ander al geprobeerd en het gaat best goed

• Kittekat >^..^<

Voor mij maakt het niet uit maar na 3 versie is het programma aanzienelijk verbeterd!

En inderdaad, het is wennen maar daar schrik ik persoonlijk niet voor terug. Ik hou wel van een beetje uitdaging :)