Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsoooooo dat bedoel je… pfff dat zou ik ff niet weten, maar wat jijw ilt bereiken kun je ook met de tips die kitty en ik je gegeven hebben. en je anders even aanmelden op pspforum.nl, daar hadden ze afgelopen jaar een kerstlesje met die filter en ze zullen je er vast dus wel kunnen helpen met je vraag
.
Héy.. Coby..
Ik heb naar aanleiding van je vraag ook even dat lesje met die kerstster uit geprobeerd, maar ik als ik het lesje volg en exact dezelfde instellingen gebruik als dat beschreven staat, kom ik op het zelfde resultaat uit als de afbeelding in het lesje, dus ik heb geen grote stippen, zoals jij aangeef in je vraag.
Het is dan ook moeilijk te verklaren waarom het bij jouw niet zou willen lukken, en waarom jij grote stippen krijg..
Maar ik ben even met het filter aan het stoeien geweest, maar als je nog kleinere stippen zou willen, kun je dat met de tweede en/of de derde regel in het filter wat regelen. Ik zou één van de twee op nul zetten, en met één van die twee wat spelen met de instelling…
groetjusssss..
arjen…
.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?