Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Letters terug aan elkaar

• Laura

Hi..

Kep een probleempje, ik heb een keertje zitten klooien met psp en nu heb ik mijn letters niet meer aan elkaar zitten.. Het is niet zo dat er een hele spatie tussen zit, maar als ik ga typen zitten ze niet helemaal aan elkaar.. Weet iemand misschien hoe ik dit weer normaal kan krijgen??..

• Moonlampje

heb je een ander lettertype gebruikt? welke versie van psp heb je? gebeurd dit alleen in psp of ook in programma's als word en dergelijke?

als het in psp gebeurd selecteer bij een nieuwe document dan de teksttool even en loop alle opties na in het werkbalkje.

• Laura

Dat is alleen in psp, k heb psp 9.. Die dingetjes heb ik ook al een paar keer langsgelopen en ik heb alles geprobeerd, aangevinkt en uitgevinkt..

• Laura

ik weet al wat ik fout had gedaan..

;)

• Moonlampje

nou wat was het dan? dan kan het misschien nog helpen als een ander ook met hetzelfde probleem zit

• Kittekat >^..^<

Het heeft te maken met (vergeef me voor de zoveelste keer mijn engelse versie) met tracking en kerning te maken.

Je vergroot of verkleint daarmee de letterafstand.