Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

filters incompleet

• ramona r

Heb weleens dat ik filters download en dan in de map kijk(bij Windows Verkenner) waar ik ze neer zet en dat daar alles opgesomd word maar als ik in PSP kijk er daar een paar ontbreken.BV>nu DSB FLUX >alles kan ik in psp gebruiken en staat ook genoemd maar bv. tiler niet terwijl die volgens mijn map waar DSB Flux staat er wel in zit.

Mijn vraag is hoe kan dit nu?

Wie weet dat?

• Kittekat >^..^<

Heel eerlijk? Filters, ik heb ze maar ik weet er eigenlijk het fijne niet van.

Hopenlijk weet iemand anders hier het antwoord op?

Kitty

• Lana

Ik gebruik geen externe filters omdat het me nooit lukt op ze te downlaoden. En als het wel gaat krijg ik ze niet uitgepakt.

Lana

• Kittekat >^..^<

Lana, dat is niet zo moeilijk, je moet een ddl-bestand downloaden.

Oa te vinden via googlen en dan bij seniorenweb.

Daarna is het een kwestie van de filters bij plugins te plaatsen.

• Lana

Kittekat, ik heb het al verschillende keren geprobeerd, maar het uitpakken lukt me niet. Ben lid van de mailgroep van Seniorweb, daar heeft men ook al geprobeerd me te helpen, maar tevergeefs. Ik heb het opgegeven en heb ontdekt dat er zonder die externe filters ook nog wel iets moois te maken is.

Gr.

Lana

• Kittekat >^..^<

En dáárin kan ik je alleen maar gelijk geven!

Ik maak regelmatig PSP_uitdagingen voor een website waarin ik het gebruik van filters dan verbied!

Ik heb de indruk dat veel mensen niet eens alle effectknoppen van PSP zelf kennen omdat ze onmiddelijk naar filters grijpen.

Maar zo af en toe ben ik wel blij met die special effects :)