Wie weet waar de brushes in psp 9 zitten,ik begin aardig aan het programma te wennen ,maar die dingen kan ik niet vinden ,Een van jullie misschien wel???
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forums.
Hoiiii..!! Coby…
Ik gaat er ff van uit dat je bedoel dat je de “knop” zoekt voor de brushes..
Als ik het goed heb is dit de zevende knop in je gereedschap-balk..
Veel knoppen hebben meerde gereedschappen onder die knop zitten, heeft een knop meerdere gereedschappen, dan zie je er ook een heel klein zwart pijlpuntje naast zo'n knop, als je daar op klik komt er een klein menuutje te voorchijn waarin je de andere fucties ziet staan, klik op de funtie (gereedschap) die je wil gebruiken..
Onder de knop waar jij eigenlijk naar zoek staan 3, de volgende funties..
Penseel. (ik vermoed dat deze zichtbaar is bij jouw).
Airbrush.. (dit is wat jij zoek..).
En Penseel verwringen…
Heb je de knop Airbrush actief gemaakt, dan zal hij de brushes laden, dan komt er in je werkbalk een klein afbeeldingtje te staan van de brush die dan op dat moment actief is, wil je een andere gebruiken dan zit er naast die afbeelding ook weer een klein pijlpuntje, als je daar op klik, dan opent er een schermpje met al je brushes die in je map zitten, en kun je uitzoeken welke je wil gebruiken..
Even een Tip.!! je kunt best aardig wat brushes in je map plaatsen maar als je er echt te veel in prop, dan krijg je problemen met psp, bv. vast gaan staan, of zomaar afsluiten… dit geld ook voor bv. penselen.. dan moet psp te veel gaan laden, en krijgt hij daar moeite mee..
Nou.!! Cobie ik hoop dat je hier wat mee kunt…
Groeten
Arjen…
.
.
Héy.. Coby..
Deze moeite heb ik graag voor je gedaan,
en zeker nu ik weet dat je er mee geholpen ben…
Veel suc6 met het knutselen in psp en het opbouwen van je website..
Groetjusssss..
Arjen..
Ooooohja.. als je site klaar is, stuur dan eens een link,
kunnen we ook ff meegenieten van je knutselwerk..
.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?