Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Opslaan instellen (PSP7)

• Miranda

Hallo, ik had een vraagje over het opslaan van werkjes.

Als ik iets wil opslaan, stata het standaard op .psp, kan ik dit veranderen naar een .jpg dit is voor mij gemakkelijker dan steeds te zoeken naar de .jpg. Ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel.

Bedankt alvast!

Groetjes Miranda

• Moonlampje

bij mijn weten kan dat niet. is ook best wel handig om je werkje OOK in .psp op te slaan want als je dan later nog iets wil veranderen dan gaat dat nog makkelijk

• Kittekat >^..^<

Als je kiest voor ‘sla copy op als’ dan blijft die versie altijd als .jpg staan

Zo doe ik het altijd want anders word ik gék van steeds de juist uitgang zoeken…

• Moonlampje

Nooit geweten dat dat kon…nou ja vind het zelf niet zo'n probleem om de juiste uitgang erbij te zoeken, maar ik maak waarschijnlijk ook en stuk minder. misschien 3 plaatjes in de 2 weken ofzo, en dan neem ik het nog ruim:D

• Miranda

Oke hartstikke bedankt Kittekat.. druk ik in het vervolg op kopie opslana als.. das net zo makkelijk inderdaad ;)

Groetjes Miranda