Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

pfff insteekfilters..

• Pam

Wie o wie kan me helpen.

Ik heb bij system 2 DLL bestandjes gezet en daarna de insteekfilters gedownload.

Maar in psp zegt die steeds bij het openen dat de filters niet goed zijn.

Ik heb alles al meerdere keren eraf gegooit en opnieuw geinstalleert maar het probleem blijft. Ik heb ook geprobeerd of de filters wel werken als de DLL's in het system32 mapje staan en in beide mapjes (system en system 32)… maar ook dan werkten ze niet.

Ik weet ook bijna zeker dat ik niks verkeerd heb gezet want op de vaste pc heb ik ook psp en in het begin had ik daar ook problemen met de filters maar na het plaatsen van de DLL bestandjes niet meer.

Weet iemand waar het probleem door komt? Dit is trouwens windows 2000.

Alvast bedankt!

Gr. Pam

• Astrid

Volgens mij moet je insteekfilters importeren naar je PSP.

Via bestand>> Voorkeuren>> Bestandslocaties en dan insteekfilters>> insteekfilters toevoegen.

Gr. Astrid :)

• Pam

Hoi Astrid.

Ik heb daar de instellingen ook goed staan. En ze staan ook gewoon in mijn psp bij effecten> insteekfilters…maar als ik het aanklik doen ze het niet. Tot nu toe heeft alleen het filter texturizer het gedaan. ik heb ook nog in mijn filtermap gekeken of sommige filters misschien nog een setupje moesten hebben maar dat is ook niet het geval.

Gr. Pam

• @rhowing

.

Hoiii.. Pam..

Met welke versie PSP werk je?? Is dat toevallig PSP X. ??

Als je met psp 10 werk dan heb je waarschijnlijk je Browser nog open staan als je je psp afsluit, als je dan weer je psp opstart en ook je Browser dus, dan zie je je filters wel in het programma, maar je kunt ze niet gebruiken..

Als je nu je psp opstart schakel dan je Browser ff uit, en sluit je psp x weer af, en start hem daarna weer op, als het goed is kun je nu wel je filters gebruiken,

ook je Browser kun je dan weer gebruiken hoor, alleen weer afsluiten voordat je je psp afsluit..

Kun je hier wat mee Pam..

Groetjussss..

Arjen..

.

• Pam

Hoi Arjen.

Ik werk met psp 9. Maar ik kan het proberen natuurlijk.

Maar misschien een domme vraag.. Waar sluit ik de browser af?

Heb al zitten zoeken in de menu's maar kan het niet vinden.

Groetjes Pam

• Pam

pff, ik ben dagen bezig geweest maar de filters doen het!!

ik heb de 2 DLL bestandjes in de map toadies gezet en in vm naturel. Toen ik psp opnieuw opstarte werkte beide filters!

Dus ik neem aan dat dat het probleem is en dat ik nu vrolijk verder kan psp-en.

Gr. Pam

• Anneke

Hoi pam

ben blij voor je dat het gelukt is , maar toch wel raar dat je het zo hebt opgelost ,dat heb k nog nooit gehoort

maar je browser uitzettten heb ik nog nooit gedaan en geen enkel probleem en ik werk met X

misschien een tip , er zijn veel filters waaronder de filters van visman en toadies die je kan importeren in filters unlimited , dan werken ze meestal wel

groetjes Anneke