Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat is een WTS game??

• MARJOLEIN

Hallo mensen,

weten jullie wat een WTS game is??

Je krijgt deze als je bij de TV actie van de Bravia een Psp kiest. Maar kan nergens vinden wat het is.

Ik heb contact opgenomen met SONY psp, die wisten absoluut niets van games.

Dus misschien weten jullie het.

Groetjes van Marjolein

• Kittekat >^..^<

Marjolein

De tekst recht op deze pagina is wat klein maar daar staat toch, als je even de tijd neemt om het te lezen, dat dit prikbord niet voor de PortablePlayStation is.

Ik kan geen antwoorden geven over games alleen soms wel op vragen over Paint Shop Pro.

Kitty

• Moonlampje

je kunt het niet vinden omdat je niet eens kunt lezen. dan zou je ook niet zo dom geweest zijn namelijk om die vraag hier neer te planten…

• MARJOLEIN

sorry mensen ik heb het bericht zo geplaatst en ik heb het NIET gelezen dat dit paint shop pro was!!!!!!!! Iedereen kan eens een foutje maken.

Jij niet Moonlampje????? Sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je hoeft dus niet meer op dit bericht te reageren!!

Beheerder: kun je dit bericht verwijderen??

• Moonlampje

nou toevallig ga ik dit wel even doen. lezen is een kleine moeite en bovendien ben je de 10.000e al die met een vraag over de psp computer hier komt…

lijkt me toch logisch dat als je even naar de titels van de topics kijkt dat er dan een lampje gaat branden, maar blijkbaar dus toch niet.

• Kittekat >^..^<

Rustig Moon. Af!!

Het is warm, maak je niet druk en bovendien hoef je mensen niet tegen je in het harnas te jagen….