Ik heb geen frames in mijn photoshop 7 , heeft iemand een idee hoe ik dit erin kan krijgen? Heb zelf een framesmap gemaakt maar als ik frames daarheen download heb ik het niet in mijn photoshop. Hoop dat iemand me kan helpen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsZoals rechts op de pagina te lezen valt:
Hier kan je vragen met betrekking tot Paint Shop Pro stellen. Daar staat PSP dus voor in dit geval.
Adobe Photoshop is ook een fotobewerkingsprogramma maar zit zó anders in ellkaar dat ik je geen zinnig antwoord kan geven erover.
Ik heb het wel op mijn PC staan maar omdat ik zó gewend ben om de dingen met PSP te doen, kan ik er niet aan wennen.
Er is óók een photoshop prikpagina.
probeer je frames eens in het mapje Custom Shapes te zetten. die zit onder c:/windows/program files/adobe/photoshop/presets/custom shapes
Nu heb ik versie cs2 dus ik weet niet precies meer hoe het met eerdere versies zit.
Als je dan photoshop open maakt heb je links die gereedschappenbalk en daar ergens zit die preset knop verborgen. als je die aanklikt (nadat je je frames in je mapje hebt gezet) kun je bovenin een beetje in het midden, via een dropdown menuutje je frames selecteren. mocht het zo niet lukken moet je maar ff een gil geven.
je moet je preset shapes aanklikken bij photoshop en dan in het balkje bovenin heb je een dropdown menuutje.
ik heb even een screendump gemaakt: http://img142.imageshack.us/my.php?image=prtsrccopy7yv.jpg
zo is het hoe het er bij mij uit ziet. het rode rondje aan de linkerkant is het icoontje voor je preset shapes. het kan zijn dat je iets anders ziet, maar dan moet je er even met je rechtermuisknop op klikken en dan even de goede kiezen. Dan heb ik bovenaan nog een rondje gezet om het dropdown menuutje. dat is de map waar je je frames in hebt geplaatst en dan moet je dus zo je frames uit kunnen kiezen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?