Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kijk, dit ben ik aan het maken

• Moonlampje

Een website over Billy Joel. Het ligt vooral nog op de tekentafel, deels in PSP (tuben van images) en deels in photoshop:

http://img96.imageshack.us/img96/3364/billyjoelsite2oh.jpg

• djfkds

n;lbkdkvmkdvj;fok ohi kihrogdgo;dpti otPifrgrjg;oriejoes; rugtu opuhture;u8gtre;igusa'lkdjfkfjipthj/siotugtjkbti;rosto jhtioesyg h7947tjrh guirt7irgyrutjwgfhuyfdsjfdhgirlgr hgfugyhrfjgv dfgvh fjhjfhfjg gh fg fd ghfjg fhj vf hfjkg fjf j vjfhjfg fjg fdkl kf kf ldfgjklg fujkgl igjodg g lgfuodg dgfdlfkgdlgkld gdklg dgjdkg dgdlkgdj glkdgjldgkd gdlg dg dgkdl gkgjdklgj kldjgkljgdkl gdlgj kg dgjdoltjreklaureto rig gouig ireugirjhgf utoeo;it riure igjyaoer ru iioeúrg hiourg iregieoutri ri e;pg .reiutpr;t ruepp ygret routir ae/;9iugfg ;slfi fas;ifsf ksl avan moefjgf o moeder eedne oe dffvcakla cvader en nog wel meer ejimd kdljfkdjfdlkjflfdjfd haha lo llo ;o;o ekfj fdflolo fdf LLLLLLLLLLUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLL

• Anneke

nou ja , wat is dit nu voor een reactie, als je niets positief kan zeggen dan kan je beter zwijgen,

mooi gedaan moonlampje, maar je weet dat ik je werk mooi vind, al is mijn favo niet echt de jouwe lol