Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

psp9

• Vani

Hallo Allemaal,

Waar kan ik psp9 kopen, ben al in verschillende winkels geweest en ze hebben alleen maar pspX.

Wat is nou het verschil tussen die twee?? De reden waarom ik op zoek bent naar psp9 is omdat ik heb een boek over psp9 en nu kan ik die programma niet vinden en ik wil liever niet downloaden.

Als ieman weet waar ik die software kan kopen dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt.

Vani

• Moonlampje

ik denk dat psp 9 niet meer te koop is, omdat psp is overgenomen door een ander bedrijf. eerst was het van Jasc en nu van Corel (meen ik).

Maar je boek voor versie 9 kun je ook gewoon voor versie 10 gebruiken hoor. daar zit niet zo heeeeel veel verschil in.

zelf heb ik een boek voor psp 7 liggen die ik soms ook nog wel bij 9 en 10 gebruik.

• Vani

Hallo,

Dus ik moet gewoon pspx kopen maar hoe komt het dat psp9 zo duur was en pspX ietsje goedkoper??? Ik zag het in de winkel voor EUR 79,90.

En wat voor andere software moet ik allemaal kopen om te beginnen??

groetjes,

Vani

• Moonlampje

psp X is momenteel afgeprijsd bij bol.com, dat is het enige wat ik ervan gezien heb, maar waarom psp x goedkoper is dan 9 dat zou ik je zo verder niet kunnen vertellen.

je kunt gewoon psp X aanschaffen en dan met je boek erbij alles doorlopen.

je kunt eventueel ook lessen vinden op internet. dan zoek jemet google even naar psp lessen of psp x lessen.

• Hilda

Klopt het dat PSP XI uit is??