Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

best. exp. naar psp

• Corry van der Heijden

Hoi allemaal,

De optie in AS (export best. naar psp) is bij mij niet te gebruiken, kent iemand dit probleem.

groetjes,

Corry

• Moonlampje

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=917&i=2858&t=2857

• Corry van der Heijden

Hoi en bedankt,

Dit kende ik nog niet, maar dan kan ik nog niet exporteren vanuit as naar pspx.

groetjes,

Corry

• Moonlampje

ik las het even verkeerd. ik heb geen as op de pc staan anders had ik het even voor je opgezocht. moet je de frames niet apart opslaan dan?

• Corry van der Heijden

Goedenmorgen,

Ik heb het plaatje op alle mogelijke manieren opgeslagen maar krijg de optie,

export naar psp niet, niet zwart gekleurd, ik snap er de ballen meer van.

groetjes,

Corry

• Resa

Bij PspX zit geen As meer, dus ik denk niet dat je van een eerdere AS kan exporteren naar PSP-X.

Groetjes

Resa

• Corry van der Heijden

HOi Resa,

Bedankt voor je bericht, in AS zit wel een optie export naar psp, maar die kan ik niet aanklikken dat is het rare.

Groetjes,

Corry

• Resa

De optie zit er wel, maar AS is het laatst uitgegeven bij een andere versie van Psp.

Daar zal ie het ook wel mee doen, met een andere versie.

Maar Psp is ondertussen overgenomen door Corel en die hebben Psp-x uitgegeven.

En geen AS, dus waarschijnlijk dat ie daardoor niet meer samenwerkt met PSP-X.

Groetjes

Resa

• Corry van der Heijden

Hoi Resa,

Oke, bedankt voor je info, ik was al dagen aan het zoeken en kwam er maar niet uit, ik werk nog niet zo lang met psp dus vandaar.

groetjes,

Corry

• Resa

graag gedaan

groetjes

resa