Hoi, Kitty! Ik heb weer een vraagje. Kun jij me uitleggen hoe ik tekst in een bezier-curve kan maken?
Groetjes, marianne
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHee Marianne,
Misschien dat anderen dat óók wel weten hoor
De pest is dat ik sinds PSP8 geen brezier curve meer tegen ben gekomen. Die functie staat in PSP7 en volgens mij staat 7 niet meer op mijn PC'tje.
Wel balen hoor, ik snap NIET waarom ze die functie niet terug hebben laten keren op de nieuwere versies
Welke versie werk jij mee nu want het proberen op te zoeken heeft weinig nut als jouw versie óók hpger is dan PSP8
Hoi, Kitty!
Het heeft heel lang geduurd, maar daar ben ik dan eindelijk weer. Het komt door problemen met mijn internetverbinding (draadloze routerperikelen), én ik ben op vakantie geweest. Nu ik het prikbord weer een beetje zit door te snuffelen kom ik mijn eigen vraag weer tegen:D! Ik was hem helemaal vergeten! Ik heb PSP7, en ben er nog steeds niet achter hoe dat moet met die tekst. Ik denk niet dat je nog bij dit berichtje terechtkomt, maar ik vond het toch netjes om even te reageren, al is het erg laat!
In ieder geval bedankt voor je reactie, en groetjes van marianne
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?