Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

help!

• morgan

hoi allemaal,

ik weet niet of ik hier goed zit maar hoop dat ieman mij kan helpen.

som zie je van die schilderijen die het zelfde zijn maar dan in een andere kleur.

een voorbeelt is op deze intrnet pagina http://www.kunstrepro.nl/productgroep_view.php?pgid=296&naam=Canvas%20art

daar staan 2 plaatjes van Marilyn Monroe en nog eens 2 op de volgende pagina.

dit wil ik graag zelf doen met een foto.

ik heb het programma jasc paint shop pro 8.

kan iemand mij helpen hiermee?

groetjes morgan.

• Kittekat >^..^<

Je bedoeld de Andy Warhol-uitvoering van la Monroe?

Hoewel hij dat vast niet deed met PSP (*lol*), ziet het er uit alsof de background steeds veranderd is en aan die kleur is de lipstick aangepast.

Misschien gewoon met het emmertje en anders met ‘change color to target’ (probeer alsjeblieft even zelf de Nederlandse vertaling daat voor te vinden….)

• Alexandra

volgens mij moet dit goed te doen zijn met de nieuwste versie corel paint shop pro 11 is alweer uit!

Ligt dit aan mij of is dat weer heel snel na 10?

Maar in ieder geval, zou je daar heel gemakkelijk kleurvlakken een andere kleur kunnen geven, bijvoorbeeld een overhemd kun je met 1 muisklik van kleur laten veranderen.

Ik heb psp 11 niet, maar als ik het reclame mailtje moet geloven dan lijkt dee versie van psp daar wel geschikt voor.

probeer anders eens de trial versie ervan of he ermee lukt, lukt het niet, heb je in ieder geval het dure programma niet voor niets aangeschaft.

succes ermee

groetjes Alexandra

• Anneke

hoi morgan ,

als je het van een eigen foto wilt maken , dan moet je eerst bv het hoofd selecteren die je wil

selectie opkeren en delete

Aanpassen >helderheid en contrast >drempel

wat spelen tot je het leuk vind, maar zie dat je de neus en ogen en zo goed ziet

dan kan je met kleurvervanger gaan inkleuren, en maken hoe je het leuk vind,

hopelijk heb je er wat aan

groetjes anneke