Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hallo!!&animatie vraag

• mv1

dan hier ook even vragen:) en voorstellen:)

ben ama van 1 knullie en ben net weer zon beetje begonnen met psp.nu zag ik overal leuke animaties ed en las in een paar lessen dat je aniematieshop moet activeren.is animatieshop een bestanddeel van psp of een geheel appart onderdeel dat je appart moet downloaden of klink ik nu heftig blond?als mijn blondering niet zo erg is:waar kan ik dat dan downloaden?

• Kittekat >^..^<

Ooit was PSP van een bedrijf dat Jasc heette. Bij het programma zat animationshop inbegrepen.

Nog niet zo lang geleden is PSP overgenomen door Corel en nu zit animationshop er niet meer bij.

Ik weet eerlijk gezegd niet of het nog los te koop is. Downloaden lijkt me sterk. Maar via dit forum mogen sowieso geen links geplaatst worden naar ‘duistere’ URL's ;)

• Moonlampje

wat ik begrepen heb van iemand van een photoshopforum (zij doet ook nog heel veel met PSP) moet het nu gewoon vrij te verkrijgen zijn. (niet ilegaal dus) zou zeggen: google eens op animation shop

Of het waar is weet ik niet, maar allicht het proberen waard.