Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vraagje

• mar

hoi…zal mezelf eerst even voorstellen..mijn naam is Marja en ben dus erg druk met psp-en….

Nu wil ik graag een foto op bijvoorbeeld een kopje of kerstbal zetten maar net of het erop gedrukt is…..snappen jullie een beetje wat ik bedoel??

Krijg het maar niet voor elkaar…weet 1 van jullie hoe ik dat kan doen…

Alvast bedankt voor jullie antwoord

• rosa

foto bijsnijden en dan kopieren en plakken als nieuwe laag op de kerstbal

• mar

nee…. heb ik ook gedaan maar dan krijg je toch niet het effect wat ik bedoel…maar bedankt voor je antwoord

• Kittekat >^..^<

Wat jij bedoelt, en dat wil ik nu eerst een checken, dat is dat de foto dezelfde ‘bolling’ krijgt als de kerstbal of kopje. Of niet.

Trouwens. welkom.

Mocht je nu weer eens iets willen weten, start je item dan niet met ‘vraagje’

Vraagjes heeft namelijk iedereen, anders kwamen ze niet hier :)

Het is handig om in het onderwerp al door te laten schemeren wáár de vraag over zal gaan.

• mar

Sorry… je hebt helemaal gelijk…. en ja dat bedoel ik…weet jij het???…zal best wel…

• Kittekat &gt;^..^&lt;

Ik weet niet met welke versie PSP je werkt (óok handig om even te vermelden) maar iedere versie heeft wel een effecten-mogelijkheid.

Nu heb ik de Engelse versies altijd gehad, dus ik hoop dat je me gaat begrijpen:

Bij de effecten vind je geometrische effecten. Kijk/oefen eens met cirkels en cilinders.

• mar

oke….ik begrijp je….aa het proberen…. dank je wel!