kunnen jullie mij op weg helpen met het volgende.
Ik bezit pas psp 11 maar ik wil graag twee foto's op elkaar hebben, hoe doe ik dat,
bedankt alvast Hennie
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHennie, het lijkt mij een kwestie van de een kopieren en dan plakken op de ander.
Maar dat is vást niet wat je bedoelt
Ik denk dat je een geddelte van de ene fot bij de andere wilt toevoegen.Eenkwestie van uitknippen en plakken.Maar als je nog maar nét met PSP bezig bent, lijkt het mij verstandig om her en der op het net wat lesjes te gaan volgen.
En hoewel dit: http://psplessen.tripod.com/doezelen.htm een oud lesje is, geschreven voor PSP7, denk ik dat je er wél ng wat aan kunt hebben. Het is een simpele techniek.
tuurlijk Angel.
Maar voor alleduidelijk heid werk ik met psp11 hoor.
twee of meerdere afbeeldingen op elkaar.
je opent een afbeelding en die gebruik je als achtergrond, laat deze staan er op.
je opent nu een tweede afbeelding en je gaat deze kopieren (bewerken kopieren) of rechtstreeks op je foto klikken en kopieren.
na deze handeling, de tweede foto weg klikken, nu op (bewerking plakken als nieuwe laag ) en plakken.
en je kan met F8 indrukken je foto's bewerken tot een geheel.
collage maken.
je opent een afbeelding en die gebruik je als achtergrond, laat deze staan er op.
je opent nu een tweede afbeelding en je gaat deze kopieren (bewerken kopieren) of rechtstreeks op je foto klikken en kopieren.
na deze handeling, de tweede foto weg klikken, nu op (bewerking plakken als nieuwe laag ) en plakken.
Dan selectie selecteren en schuiven met je tweede foto tot je hem op juiste grote hebt, verplaatsen kan ook, maar dan hou je de zelfde grote.
Dit doe je net zoveel keer als je zelf wil
Duidelijk.
als er nog wat is je roept maar hoor.
gr Hennie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?