Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Watermerk verwijderen PSP XI

  • Marisca

    Ik heb enkele foto's waar een watermerk doorheen zit. Hoe kan ik deze op een snelle manier verwijderen. Ik gebruik PSP XI

  • Moonlampje

    ik neem aan dat die watermerken er niet voor niets op zitten en dat je zo op deze manier met andermans foto's wilt gaan lopen pronken. dat is niet helemaal de bedoeling volgens mij op dit prikbord.

  • Kittekat >^..^<

    Een watermerk verwijderen gaat in elke versie van PSP het zelfde: met heel veel geduld. Clonen, smudgen.

    Maar zoals Moonlampje al zegt: he watermerk zit er niet voor niks.

    Niets is zo erg als iets op het internet plaatsen dat door een ander gejat wordt. Daarvoor wordt dus een watermerk geplaatst.

    Mijn beleefde advies: afblijven!

  • Marisca

    Altijd gelijk weer die vooroordelen. Het is een foto van mezelf met mijn zoontje waar dus het watermerk in staat!

  • Moonlampje

    dat zijn geen vooroordelen. dat noemen ze door schade en schande wijs geworden. als je er gelijk bij had gezet dat het om een persoonlijke foto ging was de intonatie al gelijk heel anders geweest.

  • Kittekat >^..^<

    I agree Moon

  • manino

    Weet je wat ik nou irritant vind. Dat iedereen films muziek en weet niet wat download en zonder schroom. Nu iemand een foto wil zijn we roomser dan de paus.

    beetje hypocriet dames en heren….

  • Claudia

    Ik zou gaan klonen. een stukje wat erboven zit, of er naast zit, dan klonen over het watermerk. Ligt een beetje aan de foto, welk stukje je moet nemen.