Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

combinatiefoto van 9 foto's

• Gerda

Ik wil graag combinatie-afbeeldingen maken. Dus van 9 foto's 1 foto maken, waar dus de 9 foto's (of meer) in het klein te zien zijn.

Nu doe ik dat nog steeds door elke foto in dezelfde afmetingen te zetten en evt. bij te snijden. Dan copieren en knippen in een nieuwe afbeelding en allemaal netjes zetten tegen elkaar zodat er een combinatie foto ontstaat.

Maar het zou toch makkelijker moeten kunnen. Het liefst natuurlijk 1 druk op een knop waarbij je de foto's selecteerd die gebruikt moeten worden en voila!! daar is je nieuwe afbeelding.

Heeft iemand een idee hoe ik het simpeler kan doen?

O ja.. ik gebruik psp XI

• Moonlampje

misschien is picasa 2 wat voor je. dit is een fotoprogrammaatje van google waarmee je volgens mij kunt doen wat jij wilt.

Je kunt het gewoon gratis downloaden en gebruiken. alleen moet je wel op zijn minst iets van 16 fotootjes hebben anders herhaalt ie de foto's tot het “mozaiek” vol is.

• Piet

Neem eens een kijkje op www.fotolevel.nl voor vergelijkingen tussen fototoestellen, de nieuwste ontwikkelingen en interessant nieuws. Een leuke website en er is ook een forum om te discussieren over fototoestellen en foto's.