Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

psp mappen

• Sylvia

Wie weet of er een site is over uitleg wat in welke map moet. Bv. in de aangepaste lijnstijlen, of afdruksjablonenof de basisvormen ga zo maar door sons download ik iets maar weet dan niet in welke map ik dat moet onderbrengen. Groetjes Syl.

• rasiet

ga naar www.hoedoejedat.be en klik op het psp symbool .ok.

.laat me weten hoe of wat ik begrijp er zelf ook weinig van , maar heb mwel om gebouwd nu zou ik er ook spelletjes op kenne zetten?????????????

huh kijk op die site.

• Kittekat >^..^<

Jeetje, kan niemand dan eerst even deze site verkennen en lezen wat er rechts bij ‘van de redactie’ staat??

Bovendien Rasiet, je antwoord als een kip zonder kop op een vraag die je niet eens BEGREPEN hebt!!

Nu word ik dus langzaam aan moe!!

• Sylvia

Sorry daar heb ik niet veel aan . Ik bedoel PAINT SHOP PRO maakt niet uit welke maar om wat er in de mappen moet. Textuur en patronen is niet zo moeilijk en selecties ook niet . en penseel en plaatjespenselen weet ik ook. maar er staan er zoveel en die mappen zijn leeg. heb er een paar bij staan maar weet niet in welke map ze moeten.

Groetjes Syl.

• Moonlampje

blijf ademen :D

• Kittekat >^..^<

Sylvia,

Als je nu eens via de verkenner je harde schijf het PSP-progrmma zelf eens onderzoekt.

Dat heeft bij mij veel geholpen. Je weet dan hoe de uitgangen van de onderwerpen zijn en dat maakt dat je ze makkelijker kunt plaatsen.

• Vengy

net gevonden dus

http://www.gewoonjezelfzijn.be/corel%20X1_uitleg1.htm

hoop dat je er iets aan hebt

• Sylvia

Dank je Vengy,

Weer iets bij geleerd .

Groetjes Syl.