Sonya,
Stel je eens voor dat je dagelijks op een prikbord zou komen over borduren. Het prikbord heet: Steeds Een Kruis Steek, kortom SEKS.
BIj het onderdeel dat de redactie rechts schreef, staat een uitleg over waar het prikbord gaat: het uitwisselen van leuke borduurpatronen, hóe je het best af kunt hechten en welke borduursteken gangbaar en/of makkelijk zijn.
Maar dagelijks komen er mensen op het prikbord die vragen stellen over seks. HUP, duidelijk zonder dat ze eerst lazen waar SEKS over gaat.
Een keer kan je daar om lachen: domme mensen, dachten over sex te kunnen praten…
Een tweede keer vraag je je af waarom men niet eerst even naar informatie op zoek gaat op een site waar men terecht komt.
Enfin, het gaat zo dóór en door en de mensen van de borduurclub raken behoorlijk geprikkeld. Is er dan NIEMAND die nog LEEST??
Zoiets gebeurt hier ook. PSP staat al járen voor Paint Shop Pro. Het is een fotobewerkingsprogramma àla photoshop. De afkorting is wat verwarrend maar daar gaat dit forum over: PSP.
Ieder keer komen hier weer lui binnen die zónder ook maar verder te kijken dan hun neus lang is, HUP die vraag over de PlayStation Portable op het prikbord gooien.
Ook al werd dit prikbord je door anderen aanbevolen, lijkt het me slim als je tóch eerst eens goed had rondgekeken.
Dit praat het gedrag van Moon niet goed. Moon is vaak wat kort door de bocht.
Daarom zal ik na het schrijven van dit bericht jullie beide reacties wat gaan censureren. Gewoon omdat ik geen zin heb in over en weer scheldpartijen.
Moon, ik heb het je al vaker verzocht: hou je alsjeblieft een beetje in.
Kitty