Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kan map niet verwijderen van psp

• Sonya

Hoi,

Op mijn zoon's psp staat de map MUSIC met daarin nog een map die ik met geen mogelijkheid kan verwijderen. Ik krijg de melding “Kan bestand niet verplaatsen. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen”.

De inhoud van betreffende map ziet er ook heel gek uit, met allerlei gekke tekentjes in de bestandsnaam. Windows kan dit dus niet lezen.

Hoe kan dit en wat doe ik eraan? O ja, de map is maar een paar MB maar beslaat op de PSP bijna de hele memorycard!

Greetz Sonya

• Moonlampje

Godsamme zeg! is er hier dan NIEMAND die kan lezen??? ********** (de moderator heeft hier gecensureerd)

• Sonya

*samme zeg! Zijn hier dan alleen *********** (moderator heeft hier gecensureerd

Die ff normaal zeg, en begrijp dat sommige mensen het (gebruik van) prikbord niet kennen. Ik stel een vraag namens mijn zoon met z'n nieuwe psp.

Je zal wel bedoelen dat mijn vraag misschien al eerder is gesteld en dat ik deze vraag over het hoofd heb gezien? Zeg dat dan op een normale manier wijfie.

Sjee, wat zal jij een gefrustreerd leven hebben zeg!

Is er iemand die nog wel hulp te bieden heeft of is iedereen hier zo… (ik hoop het niet).

Greetz van Sonya (die gelukkig niet zo gefrustreerd is)

• Sonya

Trouwens, ik heb al op “map verwijderen” gezocht maar kom geen passend antwoord tegen.

• Resa

Ze bedoelde dat dit een prikbord is voor Paint Shop Pro(waar de afkorting psp al veel eerder voor gebruikt werd dan dat playstation ding).

Als je eerst even rondgekeken had, had je dat ook gezien, zelfs rechts bij “Van de redactie”staat het.

• Sonya

Ooooo,ok.

Via via ben ik hier gekomen met mijn psp-vraag, vandaar.

Maar dan nog, vind ik haar antwoord niet normaal.

Gr. Sonya

• psp.pagina.nl

Sonya,

Stel je eens voor dat je dagelijks op een prikbord zou komen over borduren. Het prikbord heet: Steeds Een Kruis Steek, kortom SEKS.

BIj het onderdeel dat de redactie rechts schreef, staat een uitleg over waar het prikbord gaat: het uitwisselen van leuke borduurpatronen, hóe je het best af kunt hechten en welke borduursteken gangbaar en/of makkelijk zijn.

Maar dagelijks komen er mensen op het prikbord die vragen stellen over seks. HUP, duidelijk zonder dat ze eerst lazen waar SEKS over gaat.

Een keer kan je daar om lachen: domme mensen, dachten over sex te kunnen praten…

Een tweede keer vraag je je af waarom men niet eerst even naar informatie op zoek gaat op een site waar men terecht komt.

Enfin, het gaat zo dóór en door en de mensen van de borduurclub raken behoorlijk geprikkeld. Is er dan NIEMAND die nog LEEST??

Zoiets gebeurt hier ook. PSP staat al járen voor Paint Shop Pro. Het is een fotobewerkingsprogramma à la photoshop. De afkorting is wat verwarrend maar daar gaat dit forum over: PSP.

Ieder keer komen hier weer lui binnen die zónder ook maar verder te kijken dan hun neus lang is, HUP die vraag over de PlayStation Portable op het prikbord gooien.

Ook al werd dit prikbord je door anderen aanbevolen, lijkt het me slim als je tóch eerst eens goed had rondgekeken.

Dit praat het gedrag van Moon niet goed. Moon is vaak wat kort door de bocht.

Daarom zal ik na het schrijven van dit bericht jullie beide reacties wat gaan censureren. Gewoon omdat ik geen zin heb in over en weer scheldpartijen.

Moon, ik heb het je al vaker verzocht: hou je alsjeblieft een beetje in.

Kitty

• Sonya

Hoi Kitty,

Mee eens en niks aan toe te voegen! ;-)

Succes met je prikbord, wie weet heb ik ooit een vraag over paint shop (wist trouwens niet dat men dit ook afkort als PSP).

Excuus.

Sonya