Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

psp welke

• heidie

hallo

ik heb een vraagje.

ik heb sins kort een pc en heb daar al me foto's op staan

nou zie je wel eens een foto van iemand dat het ene oog een knipoog geeft

ik zoek ook zo iets waar ik dat mee kan maken met me foto's

maar weet niet zo goed welk progamma ik moet hebben en moet ook in het nederlands zijn kan namelijk slecht engels

is er een gratis versie er van of kan ik het van iemand krijgen

alvast bedankt

• Resa

Op de volgende site kan je een proefversie van Psp XI downloaden.

Dan kan je het eerst uitproberen en aan de hand daarvan bepalen of het aan wil schaffen ja of nee.

http://www.corel.com/servlet/Satellite?pagename=CorelCom/ProcessLayout&lc=en&ppg=CorelCorp/Trials/DownloadContainer

• heidie

is dat er in het nederlands

• Resa

Sorry, dacht dat ik de NL had…

Als het goed is, is het onderstaande wel NL

http://www.corel.com/servlet/Satellite?pagename=nl/ProcessLayout&lc=nl&ppg=CorelCorp/Trials/DownloadContainer

• heidie

zoek het programma zelf in het nederlands

• Resa

Dan zul je naar de winkel moeten

• heidie

is er mischien iemand die het voor mijn heeft in het nl.waar ook animation er bij zit

nog even een vraag

kan je ook alleen een animationshop gebruiken of moet dat altijd met nog een programma samen

• Resa

Je zult het toch echt zelf aan moeten schaffen.

Als wij het jou geven is het illegaal en daar doen we hier niet aan.

Animatieshop is los te gebruiken, weet alleen niet of het ook los te verkrijgen is.

Zat eerder altijd bij Psp, maar nu niet meer.

Volgens mij is 8 de laatste versie waar het nog bij zat.

• Kittekat >^..^<

Het is los te gebruiken maar je kunt er niet echt mee ontwerpen. Dat is beter te doen vanuit PSP waarna je het transporteert naar Animationshop.

• heidie

oh

ik heb namelijk leuke fot's van me pup

en nu zie je wel eens op website's foto's staan van een hondje dat met zijn neus beweegd of een knipoog geeft dat wil ik ook doen met een paar foto's van me pup lijkt me leuk om te doen