Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hyven jullie al?

• Kittekat >^..^<

Geen moment wil ik dit prikbord een centimeter in de weg staan, daarvoor geniet ik er teveel van iedere dag.

Maar ik ben op Hyves een PSP-hyves gestart waar ik ga proberen om opdrachtjes en uitdagingen te plaatsen.

Mocht je in de buurt zijn, kom er dan eens kijken.

Kitty

• Angel

Hallo Kittekat

Ik ben bijna in de buurt haha,maar zou je die site dan ff willen geven,dan ga ik erna kijken.

Dank je wel alvast

liefs

Angel

• Moonlampje

heb je er een linkje van? want ik heb wel hyves, kan ik me aanmelden.

• Moonlampje

o trrrrrouwens :D is het misschien niet leuker om gewoon een echt (gratis natuurlijk) forum te maken? dat kan allemaal veel uitgebreider en is ook een stuk overzichtelijker.

• Kittekat >^..^<

@ moonlampje

Ja maar Moon, laten we eerlijk zijn: Hyves heeft al zoveel leden!! Daar vind ik makkelijker potentiele ‘kandidaten’ dan zomaar elders op het net.

• Kittekat >^..^<

http://corel-psp.hyves.nl/

Dom van me om het niet te vermelden. Maar ik dacht dat iedereen natuurlijk gelijk de zoekfunctie op Hyves zou gaan gebruiken *lol*

• Moonlampje

dat is op zich waar. en als je daar al veel kandidaten gevonden hebt kun je altijd nog een poll maken of zij het leuk vinden als er een forum zou komen. Die mensen melden zich dan toch wel aan.

• Moonlampje

hihi heb ik niet aan gedacht, ik ging eigenlijk hier op de psp startpagina kijken, maar daar zag ik hem nog niet staan